LIKE

Thursday, August 11, 2011

Berbuka Puasa - 10/8/2011

Buka puasa semalam mummy tak masak apa2 pun.. Hubby pon takde sebab ada majlis berbuka puasa kat INTAN, Mont Kiara. Dah alang2 buka sorang2 ni, mummy order je la Domino's Pizza. Sebelum habis ofis hour semalam, mummy order online siap2. Senang bila order online ni. Duduk depan pc, pilih menu apa nak, anta.. Nanti kul 7 pm dia anta la ke rumah (mummy siap2 pilih dorg anta kul 7pm).

Menu yg mummy pilih ialah:


Print Screen je dr email...siap ada rege lagi...set pizza tu dapat e-coupon dr email..





Haa..tgk..banyak giler menu mummy order..last2 tak abis pon...hehee...tu la dia tamak sangat...

0 comments: