LIKE

Thursday, August 25, 2011

Sesi Mencari Baju Raya I

Adalah ini dimaklumkan bahawa petang ini (selepas opis hour dan amik gigirl) ialah sesi mummy untuk mencari baju raya yang berwarna Fushia dan Kuning. Diharapnya baju2 kaler tersebut terdapatlah di kedai2 yang akan mummy singgah petang ini ye. Tak lupa juga kepada tudung2 yang seswai ngan baju yang mummy akan beli dan bawa nanti. Sekian sahaja dari mummy buat masa ini.

Kalau dapat baju cam ni pun best. Dah cantik dah. Pilihan mummy macam ni la. Dah jumpa seakan-akan cam ni kat Subang Parade tapi ada rentas sikit. Jahit macam senget tu la. 
Pic credit to BusanaBellaMuslim

Baju kaler kuning lak, mummy nak blouse je. Kalau mcm ni pon dah ok. Mestilah kena bawah punggung. 
Pic credit to CoolspottersClothing




2 comments:

threekiddosmom said...

best of luck mami ween! ;)

mami ween said...

wah.. tq2.. doakan supaya esok kite dapat pergi mid okeh... hehehe