LIKE

Thursday, September 8, 2011

Ceciter Raya 2011 v2.0 pulak.. =))

Citer raya v2.0 ni haruslah setelah kitorg sampai semenanjung kan. Kat sini tak beraya sangat pun sebab mak abah dah gi umah pakcik2 dan makcik2 yang lain. Hari Jumaat (raya ke-4) lak dah keje. Keje setakat touch je la. hehehe.. Sempat la tengok Final Destination 5 time rehat tu ngan Kak Mala (ofismate). Tapi petang tu balik lambat sebab ada masalah sistem lak. Bengang tol. hahaha... Tahun depan mummy nak cuti raya panjang sebab balik Kuching lambat sikit.


Suka tangkap gambar sendiri. Hahaha.. Tengok belakang tu, penuh ngan barang. hahaha

Boring la. Ada la berjalan raya, ari sabtu (raya ke-5). Gi umah sepupu2 abah je pon. Tak sampai sehari pun, dalam kul 3 dah sampai umah gara2 adik balik dari terengganu nak makan masakan mak (ngada2 je ko ina..hahaha). Petang tu lak teman mak cari hadiah bufday setahun untuk cucu dia (anak buah mummy). Nasib baik sekarang Kuala Selangor dah banyak kedai. Ada wayang, boling, karaoke, tesco dll. Ada la satu kedai mainan dekat ngan tesco ni. Belikan la dia kete mainan. Gambar upload kendian k. Kite citer dulu. Dah beli untuk dia, harusla mummy pon kena belikan untuk gigirl mummy tu. Karang berebut lak. Dia tu barang orang lain pon dia ingat dia punya.

 Masa beraya kat umah kazen.

 Gaya masa dating2 dulu. Suka tangkap gambar cam ni. Mana Gigirl?

Peace! Gambar sendiri lagi. Zaman anak dara dulu suka la posing cenggini.

Gigirl dalam kete depan tu hokey. Tak mo dia dok ngan mummy dia.

Ni la kete dorang. Boboy kaler blue. Gigirl kaler pink.

 Sayang Akid!


Agak2 ada tak ceciter raya 2011 v3.0? Kite tunggu je la. Kalau ada, ada la kan.. Hahaha...

0 comments: