LIKE

Friday, November 11, 2011

sebelas sebelas sebelas



Cantik tarikh hari ni.. 11.11.11... Ada yang kahwin ari ni.. ada yg beranak ari ni.. ada yang sambut bufday ngan anniversary ari ni.. tak kurang jugak, ada yang berpisah ari ni..tapi kalau boleh biarlah sumenye yang hepi2 saje kan... pada baby yang lahir hari ni kat terengganu, cantikla tarikh IC dorang.. 111111-11-****... Kalau bernasib baik, ada la yang dapat 111111-11-1111.. kan...

Hari ni takde la yang istimewa sangat kat mummy.. biasa je sumenye... cuma ari ni, bertarikh 11.11.11 umah mummy dah ada unifi.. bolehlah surfing sepuasnya...

Takde apa yang mummy nak citer dah.. sebab gigirl dah bereput lappy ngan mummy..

0 comments: