LIKE

Thursday, December 22, 2011

Demam Melanda

Seminggu mummy tak update blog.. Ni gara2 demam dan sibuk pulak dengan kerja kat opis (patutnya ujung tahun ni relax2 la kan.. Ni tak, mummy dok sibuk kejar deathline yang laju ke depan ni.. gegege..)
Last weekend, mummy tetibe dilanda demam... Nasib baik masa tu kat kampung. Ada la org leh tolong jaga Gigirl.. Kalau tak, haru gak la.. Mesti dia nak menempek ngan mummy dia je.. Takpe la mummy yang demam.. Jangan gigirl demam dah la.. Gamaknya kena dok kampung la sebab mummy tak leh cuti dah.. Kang keje tak siap!

Ubat yang mummy kena makan


Selain dari mummy yang demam, ada sorg lagi kenit yang demam.. Tada...
Akid lepas baik demam

2 comments:

Nadieeyya said...

akid duk atas ape tuh??

mamiween said...

atas mainan yg kena masuk coin tu..hehe