LIKE

Saturday, December 31, 2011

Red Velvet Cake (RVC)

Cuti Isnin lepas mummy berkesempatan la buat RVC.. Hari2 akhir sebelum my sis balik Labuan. Jenuh nak mencari barang topping dia.. Mascarpone Cheese.. Mummy dapat dekat Cold Storage The Gardens. Ni la rupa Cheese tu.. 

Mummy ikut resepi dari JoyOfBaking. Dah dua kali la kiranya mummy buat ni.. Nak buat senang je tapi cheese tu mahal dan susah dapat.. Hari tu mummy wat pon cepat je habis.. Rupa2nya adik2 ngan mak mummy suka gak makan kek ni.. Leh la len kali wat lagi kan.. 

Jom Makan!


Kalau nak tengok resepi, leh la refer kat web JoyOfBaking tu.. Hehehe..
Ni video cara2 buat dia...

2 comments:

Queen said...

mommy...cis maskapon ni sedap ke? lain ke rasa dia dari philapedia tu? asik tayang je...bak le sikit

mamiween said...

Sedap..ada lebih kite simpan wat makan ngan roti..wakaka