LIKE

Sunday, January 1, 2012

Tony Romas @ Sunway Pyramid

Gara2 selalu tengok rancangan Masterchef, mummy teringin nak makan steak.. Mane taknya, dorang selalu tunjuk makan steak la, masak steak la.. Untuk makluman korang, mummy ni bukan la penggemar daging.. Tu pasal mummy tak penah makan steak.. Yang mummy akan makan ayam atau ikan.. So, hari ni bersamaan 1/1/2012 mummy sekeluarga ke Tony Romas. Dah sampai sana pun bila tengok menu, mummy nak pilih ikan.. Hehehe.. tapi disebabkan motip utama adalah nak makan steak, so pilih menu yang berunsurkan daging...

Suasana di Tony Romas

Dorang akan bagi ni jika ada kanak2.. Tapi gigirl moody.. Takde la dia nak menconteng..

Kids Appetizer   *Free

Adult Appetizer = Small Loaf Bread + Garlic Butter *Free

Sauce

Vanilla Milk Shake

Pina Strawberry Swirl - Banyak nenas je dalam ni.. Ingatkan Strawberry lebih.. Huhu.. Apa pun, sedaappp...

Kids Menu: Fish & Fires - Ada gak ikan tu.. Mummy pulih untuk gigirl.. hehehe.. sebab mummy leh join sekali...

Filet Medalions & Ribs Combo for Mummy - Sedap sangat.. 

Bountiful Beef Ribs for Hubby - Dia pon cakap sedap.. Kitorang pilih well done cook. 

Licin......

Muka-muka kekenyangan... Burrpp.. Alhamdulillah...



2 comments:

mamiween said...

Correction: kids menu fish & fries

mamiween said...

Correction: pilih...
Ni la gara2 taip masa ngantok..banyak no salah eja..