LIKE

Friday, June 8, 2012

Cinta Hatiku

Seminggu ni my gigirl tinggal kat kampung sebab pengasuh dia bercuti.. Lagi pun bagi la chance bercuti kan.. Bila tinggal kat kampung ni, terpaksa la mummy ngan hubby berulang alik dari kampung je.. Tapi bukan tiap hari la.. Selang seli.. Sejak ada Hihgway Latar ni, memang senang dan cepat untuk sampai ke ofis mummy. Sejam je dah sampai. Sampai ofis kul 7 pagi atau 7.10 pagi.. Awalkan.. Masa tu, Plaza Tol Jalan Duta Tak jem lagi. Awal sangat..

Gigirl ni bila kat kampung dia seronok la sebab ramai yang melayan. nenek pun manjakan sangat dia tu. Tapi, walaupun ramai yang manjakan dia, dia tetap cari mummy. Kadang2 tu rasa tak sampai hati nak tinggal.. Tu pasal kitorg selang seli. Contohnya isnin balik kuala..Selasa lak balik Puchong..Cam tu la seterusnya.. Hari ni mummy balik kuala.. Dapat la jumpa gigirl.. Esok pulak cuti.. Lagi la sonot..hehehe...

Peace!

suka sangat tgk kasut.. macam mummy dia gak..

sibuk juga nak tarik bakul

masa ni demam.. 

ayu tak saya pakai tudung? hehee

sayang zara....

fuh! fuh! nak tiup api..

suka sangat ngan air kelapa

sedaaapppp...

lari! lari!

alaaa...hehehe



sengetkan pale...tak sempat nak rotate..


tolak! tolak!

ngantuk laa...

masa ni sian mata dia bengkak.. kena gigit serangga kot.. dekat seminggu gak baru nak surut..


3 comments:

ayah best said...

huarghhhh...nak balik cepatttt...

Anonymous said...

geram la ngn dak tecik ni.....tiap kali m.ngah call skng...mesti dgr suara die.... dh pandai membebel ye skng...dulu senyap je..men tunjuk2... tggu akid blk nti...tgk borak berdua....mesti comel....hahhaa -mamakid...

Queen said...

kesian tgk gambar terakhir tu. sian icha...mesti mummy yg gigit mata tu bukan serangga. kihkihkih